Categorieën
Filters

Veelgestelde vragen


BESTELLEN

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Kies de juiste maat en klik dan op “Toevoegen aan winkelmand” wanneer je een item wilt bestellen. Om de bestelling af te ronden klik je op de winkelmand rechtsboven in het scherm en vervolgens op afrekenen. Volg hierbij de stappen waarbij je je verzendadres invult en een betaalmethode kiest.
  • 2. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Nadat wij je bestelling ontvangen hebben, sturen we een bevestiging per e-mail. Wel geld afgeschreven maar geen e-mail ontvangen? Waarschijnlijk staat de e-mail dan tussen je ongewenste berichten. 
  • 3. Welke maat moet ik bestellen?
    Kijk onder het kopje maattabellen voor maatinformatie. Kom je er nog steeds niet uit? Bel tijdens openingstijden van onze winkel naar 0181-310546 voor direct een passend advies of stuur een e-mail naar webshop@fabertdewit.nl
  • 4. Kan ik ook kleding reserveren?
    Kies voor de optie reserveer in de winkel en vul je contactgegevens in. Wij nemen contact met je op om een afspraak te maken wanneer je de kleding komt ophalen of doorpassen. 

BETALEN

LEVERING

  • 1. Wat is de levertijd?
    Wanneer je voor 15.00 uur bestelt dan is je pakket op de volgende PostNL bezorgdag in huis. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag. Dus bestel je op zaterdag of zondag dan komt je pakket dinsdag, bestel je op maandag tot en met vrijdag voor 15.00 uur dan is je pakket de andere dag in huis. 
  • 2. Wat zijn de bezorgkosten?
    Bezorging is gratis bij bestellingen vanaf 50 euro. Onder de 50 euro betaal je 3,95 verzendkosten. Reserveren en ophalen in de winkel is altijd gratis.
  • 3. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn pakket bezorgd wordt?
    Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. De bezorger komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met je pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat.

    Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan wordt je pakket twee weken bewaard op een PostNL locatie bij je in de buurt. Hierna wordt het pakket weer naar ons teruggestuurd.

RETOURNEREN

  • 1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. 


    Uiteraard accepteren we alleen ongedragen kleding retour, daarom vragen we je om tijdens het passen de originele labels zoveel mogelijk te laten zitten. Retourneren kan door het retourformulier in te vullen en de het pakket weer dicht te plakken. Geef je pakket vervolgens af bij ons in de winkel of stuur het naar ons terug met een koerier naar keuze. Kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Retouren kunnen verstuurd worden naar:

    Fabert de Wit

    Struytse Hoeck 86

    3224 HB Hellevoetsluis

  • 2. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Wanneer het artikel is geretourneerd wordt het retourbedrag binnen vijf werkdagen teruggestort op de originele betaalmethode. Het is ook mogelijk om een artikel bij ons in de winkel te ruilen voor een ander artikel of om je geld direct terug te krijgen.
Divide

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.